Finish met highlights

28 januari 2022 - Trollhättan, Zweden

Daan heeft de mooiste power slide met 10 bonuspunten van het toekijkend publiek, de toekijkers die in de bocht stonden hadden ons tijdens de finish opgezocht: “Iedereen opjutten, maar wij waren de enigen die de powerslide perfect maakten!!!”

Daarnaast:
We zijn vierde geworden in punten totaal!!!!

Net niet genoeg punten voor de top drie en (helaas!) geen vernoeming in de originaliteitsprijs. Dus volgende keer in trainingspak 🙈

(schrale nek en vieze boorden voor Jan met de…)

Geen lid meer van witteboordencriminaliteit

Dus: eerste verliezer 😭

maarrrrrr de positieve noot:

We hadden de meeste punten bij de USA auto-merken opdracht (dat heeft onze score gered!) anders waren we helemaal uien geweest.

De finish was met een bottle Trocken (lees: nep Champagne voor de connaisseurs), spuitend onder de finish boog! (Zie video!)

Het was geweldig om na de finish en prijsuitreiking over “de strip” langzaam terug te rijden en alle runners te zien en op te jutten (jeroen op het dak) met alle kakofonie, heerlijk en zoals het hoort.

Om toch een challenge te hebben (aangevuld met een extra Opdr.)

Daan: boomstam scoren
Jeroen: snöskoter
Sebas: Bond girl op de foto

De snöskoter was wel het slimst om als eerste beet te pakken, aangezien we naar het zuiden reden en daar schijnt de zon kennelijk wat vaker.
Na 14 huizen, shovels, gemeenteauto’s en boerderijen. Geen succes! We blijven hoop houden maar hoe groener des te minder snöskoter.

Sebas en de bondgirl was easy, en ook weer niet. Waar vind je een mooie vrouw, bond-waardig, in de middle of nowhere! Uiteindelijk een Nederlandse meid die ook nog goed kon autorijden! Perfect!

Miss Bond! 1 van de eigen opdrachten 💪🏻

Daan en hout noem je vaak in 1 zin. Stapels zat hier om een mooi stammetje te scoren. Sebas reed, Jeroen en Daan riepen STOP!

Boomstam

maar 1 milliseconde daarna GAS GAS!! Het was namelijk op een mooie ijsweg en plotseling stil gaan staan vinden de chauffeurs achter je niet zo leuk. Ongeluk voorkomen, maar geen hout. Later kwam het helemaal goed!

Ondanks 10 boeren en diverse verwijzingen geen Snosköter voor Jeroen & friends….

1. Harm:
    28 januari 2022
    gefeliciteerd mannen. Volgende keer in de top drie!💪💪💪
  2. Wil Graffner:
    28 januari 2022
    Echt goed gedaan jongens, trots op jullie !!!!!!!
  3. Kees Toorman:
    28 januari 2022
    Schitterend! Er is nog (enige) ruimte voor verbetering, dank voor de berichten, filmpjes en foto's
  4. Elly Toorman:
    28 januari 2022
    Geweldig, goed gedaan jongens.
    Wat een prestatie!
  5. Joop Wenneker:
    28 januari 2022
    Hulde en een standbeeld voor de prachtige rit en de verslagen met de mooie/ grappige video's en foto's!!!
  6. Martine:
    28 januari 2022
    Ach, dan moeten jullie voor die top 3 dus gewoon nog een keer!! Geweldige verhalen weer!!
  7. Sofie:
    31 januari 2022
    Ja!!! Zo leuk Daan! Gefeliciteerd!