Op naar een nieuwe wereld

16 februari 2019

Wat een episch einde van deze mooie reis die we hebben gemaakt. Nu nog “even” terug...

De winnaars in categorie originaliteit: De Pausmobiel. Een Renault 5 met verhoogde achterkant en gekleed in stijl als paus en monnik. Prachtig!

De winnaars mbt tillen van de zwaarste Finse hebben een dame van 128 kg rond gelopen Eukonkanto stilo 😳

Dan waren wij met een dame van 76 kg echt te ver uit de richting... Helaas.

Gelukkig zijn we wel alom geroemd en herkend door onze gezamenlijke new kids outfit en (meestal lachwekkende, soms irritante) adhd acties van Jeroen 😎

Gisteren avond na de prijsuitreiking nog een tijd door gehost, afspraken gemaakt voor volgende edities, bbq afspraken op Ameland vastgelegd en veel gelachen.

Toen dachten we rond midddernacht, laten we nog ff een clubje opzoeken om onszelf helemaal naar de ***** te helpen.

Dat werd Apollo, een sjieke tent met dito dames en dito prijzen #duur

Uiteraard hebben we onszelf deze morgen aan het plan gehouden en nu een half uur onderweg via de Finse golf naar Tallinn. Dat ging trouwens nog maar net goed, we reden eerst naar de verkeerde terminal (deze was 6 min bij hotel vandaan, lekker dichtbij dachten we nog 👍) Toen we daar geen grote boot zagen, toch maar even de boekingsbevestiging erbij gepakt om het juiste adres te vinden.

20 min verder moesten we zijn 😱 inmiddels was het al bijna 10 uur (boot vertrekt om 10:30) en toen lazen we op de boeking dat we ook een uur van tevoren aanwezig moesten zijn... Toen steeg ons spanningsniveau tot aanzienlijke hoogten.

Gelukkig dus net op tijd #nu_ontspannen

Er wordt nu al veel gedronken (tax free) aan boord en er staat een flinke wind, dus wordt geen rustig tripje (zie video)

Waarschijnlijk gaan we in Warschau toch een overnachting pakken, veiliger voor iedereen want de nachten waren de laatste dagen aan de korte kant.

Wat we nog vergeten waren te melden is dat we toch nog gesleuteld hebben aan Barry, de ruitenwissers zijn uit elkaar gehaald, weer gemonteerd en alles weer dik in orde. Hulde aan Action 😜

Zondag nog highlights en flashbacks

Bedankt voor het lezen, de leuke reacties en vele berichtjes.

As always: to be continued

1. Wil Graffner:
    16 februari 2019