De Finish

15 februari 2019 - Helsinki, Finland

Het was even zoeken en Helsinki is mooi, maar ook een doolhof, we zijn officieel binnen!

We freakin Made it #Helsinki

nu even de noodzakelijke dingen regelen voor morgen en dan lekker genieten op het feestje straks.

Eerst hamburger eten, daar zijn ze echt dol op en het wemelt hier van de dining, hamburger en drink tentjes. Gezellige atmosfeer in Helsinki!

We hebben wel nog wat bedenkingen over de terugreis, wel of niet slapen, hadden we maar een boot naar Duitsland genomen; waarop Daan direct antwoord: we zijn bezig met een road trip, geen boottrip 🤣👌

Morgen om half elf de boot, half acht de wekker, die planning is rond.

Vanavond lekker feestje (beetje normaal) maar wel hoop lol met iedereen maken. We zijn benieuwd of we nog iets extra’s binnen halen bij de prijsuitreiking...

wordt vervolgd

1. Niek Vroon:
    15 februari 2019
    Wat ‘n mooi avontuur én prachtige verhalen en foto’s, Jeroen & IVA-vrienden !!!
    Gefeliciteert met jullie prestatie, veel plezier op de “bonte avond” en kom veilig weer terug !
    Niek
  2. Joop Wenneker:
    15 februari 2019
    Goed geDAAN, boys! Geniet vanavond en.... vergeet niet de wekker te zetten! Groeten uit Raalte!
  3. Martine:
    16 februari 2019
    Gefeliciteerd toppers!! Jullie hilarische verslaggeving was briljant, thanks!!