Gewenning

28 januari 2022 - Ånimskog, Zweden

Na een kleine week rijden in onze Miss beginnen we haar te begrijpen. Het is gewoon een dame op leeftijd, net als M en zo haar eigen aardigheidjes.

Het kraakje links achter. Het piepje bij de rechter achter deur. De rommelende ophanging rechts voor en de steunende vering achter die soms gemoedelijk terug kraakt. Het heeft gewoon een ziel.

En dat hadden we van tevoren niet verwacht, maar tot die conclusie zijn we wel gekomen.

Ze praat via de geluidjes uit haar gelederen, maar krakend is nog steeds niet scheurend, dus volhouden is het devies.

Vandaag begonnen met de zelf opgelegde snöskoter challenge en na ongeveer 10 boerderijen, 4 door verwijzingen en communiceren met volwassenen via hun kinderen omdat de ouders geen Engels spreken maar de kids wel 😬

Desondanks is het nog steeds niet gelukt. 🤬

Het scoren van een boom is gelukkig wel gelukt, dus die gaat mee naar huis. We moeten alleen opletten dat we de achterruit niet slopen bij het open doen, want hij steekt een beetje uit.

Helaas geen eindfeest vandaag door gewijzigde Corona regels. Dus het alternatieve “feest” op een parkeerplaats is al georganiseerd in de Carbage run app.

Vandaag nog paar heerlijke ijs-drift en dirt roads gehad. De video’s volgen snel 😉

1. Kees:
    28 januari 2022
    Ik wens jullie een mooi slotpary op de parkeerplaats. z
    Ik heb in ieder geval genoten van jullie uitgebreide verslagen, leuke foto's en waanzinnige video's. Het plezier bij jullie droop er aan alle kanten vanaf. Om jaloers op te worden.
    Nu nog ff wachten op de laatste video's.
    Goede thuisreis iig