Quote van de dag

26 januari 2022 - Gävle, Zweden

We hebben een duidelijke rolverdeling in de auto. De één rijdt, de voorpassagier navigeert en de achterpassagier richt zich op de opdrachten, uitzoekwerk en het bijhouden van de blog. En dat rouleren we om de twee uur ongeveer.

Op zich helder dus. Maar 12 uur per dag met z'n drieën in één auto is natuurlijk best veel 😅 Aan het eind van de dag ben je dan mogelijk ietsje prikkelbaar. Als je dan als bestuurder met vaart aankomt op een Y-splitsing en vraagt welke kant we aan moeten houden, dan kan het zomaar zijn dat Daan zeker weet dat het rechts is, terwijl Jeroen schreeuwt dat het links is. Enfin, je begrijpt het idee. Chaos alom.

Na de finish vraagt Sebastiaan aan Daan hoe het kan dat we ondanks de duidelijke rolverdeling toch niet weten wat de route is. Waarop Daan antwoordt: "Weet je wat het is; ik hoor niet goed, en Jeroen luistert niet goed. Dan krijg je dat."

Dus. Kan zo op een tegeltje 🤣

1. Remy:
    26 januari 2022
    Belangrijke toevoeging, Daan weet het verschil tussen rechts en links niet ;)
  2. Roeline:
    26 januari 2022
    Nog een belangrijke toevoeging; Daan rijdt altijd om :-)
  3. Joop Wenneker:
    26 januari 2022
    Als je toch in Zweden bent, wil je wel wat van de omgeving zien!😉😁
  4. Wim:
    26 januari 2022
    Of het nou op de fiets is of met de auto.. Op Daan kan je qua route houden niet rekenen.
  5. Daan, Sebas, Jeroen:
    26 januari 2022
    Daar zijn we inmiddels achter 😬
    Benzine kosten +50%
  6. Lydia: