Een nieuw begin

23 december 2021 - Nederland, Nederland

Ergens in het midden van 2021 is de kogel door de kerk gegaan, WE GAAN NOG EEN KEER!!!

Toen we de route gingen bekijken kwamen we tot de conclusie dat de Poolcirkel route (bijna) hetzelfde zou worden, dus start in Denemarken en eindigen in Helsinki. Minder leuk,  dus  wat is het alternatief... Zomer, Brommer, jaar later, nee: We gaan voor de Oostblok editie!

Nog minder onderhouden wegen, mooie gebergtes door ruige barstige landen met goedkope drank en onverstaanbaar volk. Fun gegarandeerd!

Oostblok route 2022

Dec 2021: HELAAS! Het tijdperk waar we al bijna 2 jaar in zitten gooit (wederom!) roet in het eten. Te veel moeilijkheden in de te bezoeken landen, gedoe bij grensovergangen en hoge besmettingscijfers hebben de organisatie ertoe doen besluiten om toch naar Scandinavië te gegaan. Want: Zweden heeft nog NOOIT een lock down gehad (en zal het hopelijk ook niet krijgen :-)

Dus de voorbereidingen zijn in volle gang, over een maand gaan we (toch) weer naar Denemarken en we verwachten een mooie trip door Zweden!

More to follow soon!

Image-10