Ovlov hapert… koppeling? &Kopenhagen = Nice 👌

23 januari 2022 - Kopenhagen, Denemarken

Gaan we de eindstreep halen, we zijn nog niet begonnen, maar de aftakeling lijkt toch wat groter te zijn dan we eerst dachten.
Bij het optrekken voor stoplichten en vooral bij koude motor bokt en hapert de Ovlov als een malle. Na diverse brainstorm sessies en testen met meer of minder gas geven, denken we toch dat de drukgroep of veren in de koppelingsplaten (als die er in zitten 😬) hun beste tijd hebben gehad.

Hopelijk trappen we niet ineens door de koppeling heen zodat we niet meer kunnen schakelen. Ach ja, de km stand was al hoger dan eerst omschreven. Als het mee zit dan gaan we tijdens de trip de 400.000 km halen

Bond zei: Nice 👌

Gister avond zijn we geëindigd in de kroeg, die grensde aan de ene kant aan het winkelcentrum en aan de andere kant aan het parkeerdek (niet echt romantisch dus). De klandizie was ook a niet beter met: in zichzelf pratende 70plusser met een half gebit geflankeerd door een Bulgaarse bende struikrovers…

ach ja, je moet wat als je eindelijk weer een biertje kan drinken in een KROEG!!!

Foute kroegenfeest v1

Vandaag flinke ronde door Kopenhagen gemaakt en dik 10km gewandeld. Vrijhaven Christiania is een bijzondere plek! Geen politie, alles anti-kraak en bijzondere figuren regeren er. Alles kan en mag, echt gaaf om een keer te zijn geweest en is serieus groot!

Christiania - vrijstad

Vanavond na een lange tijd weer eens in een heus restaurant gegeten!
Helaas mochten ze - om administratieve redenen - geen alcohol schenken deze avond.  Omdat we morgen rond 07:00 willen vertrekken naar de start was het niet zo’n ramp. We hebben aansluitend een drankje gedaan in het Hard Rock Cafe waar veel andere Runners zaten.

(we kunnen alleen niet goed wennen aan de muziek 🙈)

Nu opweg naar hotel. Rustig an, op tijd tukken morgen gaan we eindelijk van START 💥

1. Kees Toorman:
    Complimenten voor de stukjesschrijver
  2. Wil Graffner:
    23 januari 2022
    Leuk stukje weer , hoop dat ovlov het vol houd !!
  3. Harm:
    23 januari 2022
    Dan maar niet stoppen bij rood licht, zoveel verkeerslichten kom je in Zweden ook weer niet tegen.
    Sterkte!
  4. Daan, Sebas, Jeroen:
    Gang is alles, remmen = angst 😅
  5. Kees:
    23 januari 2022
    James (Bond) had in het begin ook altijd problemen
    Dus succes met jullie Ovlov en z'n drukgroep, ogelijk is ie gewoon druk bezig
    In ieder geval een succesvolle 1e etappe, boy's
    Veel Plezier
  6. Daan, Sebas, Jeroen:
    23 januari 2022
    Komt vast goed (hopen we 😅)
    Thanks!
  7. René Voskamp:
    24 januari 2022
    Sneeuwt het al, of het je nu voordeel met de regen en de drukgroep. Goede en veilige reis en veel plezier.